poniedziałek, 30 maja 2016

Błąd

Z powodu mojego niedopatrzenia w pewnym momencie nie wrzuciłam jednego z rozdziałów. Aż dziwię się, że nikt mi tego nie uświadomił... 
Sytuacja wygląda tak, że 9 rozdział wstawiłam tutaj jako 8, a zorientowała się dzisiaj, jak chcąc wstawić 9 rozdział, w pliku miałam go jako 10 (wtedy zauważyłam że gdzieś, któryś mi uciekł). 
Za wszystkie problemy baaaaardzo przepraszam. W zakładce Rome (z lewej stronie bloga w wersji komputerowej bloga) wszystko zostało już poprawione - rozdział został dodany i wrzucony w odpowiednie miejsce.

Jest to rozdział (8), który opisuje pierwsze dni w Margate. Kolejny 9, jest ostatnio wrzuconym, czyli opisuje plażę i powrót z Margate. Rozdział 10, czyli ten, co miał być wrzucony dzisiaj pojawi się dopiero za tydzień. Chciałabym jeszcze do niego wcześniej wrócić, gdyż nie jestem do końca zadowolona z pierwszej jego części.

Jeszcze raz przepraszam za błąd.

Chayana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz